woensdag 21 december 2011

Daar ben ik weer

Even een update over mijn schoonvader. Alles is gelukkig weer helemaal goed. We hebben even spannende dagen gehad toen hij vlak na de operatie (die succesvol was) een heftige nabloeding kreeg, maar ik kan nu vertellen dat hij sinds gisteren weer thuis is!
Verder heb ik nog gescrapt, maar de foto kreeg ik zo gauw nog niet geplaatst, dus dat komt de volgende keer. Ben vandaag druk geweest om de hapjes voor het kerstdiner van de beide meisjes klaar te maken. Morgenavond hebben ze allebei kerstdiner op school en omdat ik dit jaar voor het eerst meehelp met de organisatie via de OR ben ik er ook de hele avond bij. Heb er zin in! Betekent wel dat ik morgen niet nog eens op en neer ga rijden met ze naar het zwembad, is ook wel zo rustig en belangrijker nog: geen gestress ;)
Tot de volgende keer!

3 opmerkingen:

  1. Lieve Marielle fijn te horen dat het allemaal goed is afgelopen en je schoonvader weer thuis is, dat geeft ook meer rust, geniet van de mensen om je heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marielle, Bedankt voor je berichtje op mijn blog. Ook wij waren donderdag niet in het zwembad ivm de kerstviering op school! Zelf zit ik ook in de OR en organiseer altijd met een paar meiden het kerstfeest. Veel werk maar wel heel erg leuk om te doen. Ik wens jou en je gezin ook hele fijne dagen en we zien elkaar wel weer bij de volgende zwemles. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Mariëlle, wat leuk dat je mijn blog gevonden heb en volger bent geworden.
    Je vraag was waarmee ik kleur, dit doe ik met distress inkt reffils van Ranger en een klein penceeltje.


    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen