woensdag 30 november 2011

Wat winterse layouts

Ik heb afgelopen weekend dan eindelijk sinds april weer eens gescrapt! En het voelde heerlijk om die papiertjes weer in mijn handen te hebben, foto's erbij en maar schuiven en knippen, plakken... Ik had de smaak zo goed te pakken, dat ik er meteen 2 heb gemaakt. Pas tijdens het foto's maken kwam ik erachter dat ze eigenlijk best nog wel op elkaar lijken. Dat is dus onbewust gedaan, haha.
Mijn schoonvader heeft vandaag onderzoeken in het ziekenhuis gehad en dat is nog even afwachten wat daar uit gaat komen. Verder hebben we vanavond een 10-minutengesprek op school over Manon. Ze had al een prachtig eerste rapport en heeft het ontzettend naar haar zin in groep 3. Elke avond voordat ze gaat slapen leest ze ons voor en als ze zelf niet zo goed in slaap kan komen pakt ze een boekje uit de kast en gaat lekker liggen lezen en dan valt ze vanzelf in slaap. Het is daarom ook zo leuk om te zien dat ze al in de gevorderde leesgroep van haar klas zit en nu wat moeilijkere boeken mee naar huis krijgt om te oefenen. Maar we zijn benieuwd of we nog andere dingen te horen krijgen vanavond; dingen die je niet terug ziet op het rapport maar ook belangrijk zijn ;)
Maar goed, hier eerst de layouts!!

De onderste foto is niet van zulke goede kwaliteit helaas. De kleuren zijn in het echt veel warmer en veel minder flets, maar goed...tis om een indruk te krijgen ;)

1 opmerking:

  1. Ik vind ze enorm mooi.
    Ik hoop dat het met je schoonvader de goede kant opgaat.
    En wat een goed nieuws dat je meisje het zo enorm goed doet!

    BeantwoordenVerwijderen