dinsdag 22 november 2011

Al een hele tijd geleden...

Dat ik op mijn blog iets gepost heb. Sorry!
Er is ook zoveel gebeurd de laatste tijd, dat mijn hoofd even helemaal niet naar het scrappen stond. Nog steeds moet ik er echt de tijd voor vrijmaken.
Op het moment ben ik steeds drukker met de bezigheden op school van de meisjes. Ik zit in de ouderraad en van daaruit mag ik een heleboel dingen organiseren, zoals sinterklaas en kerst. Erg leuk om te doen, maar er gaat ook aardig wat tijd in zitten!
Verder ben ik nog actief op school als overblijfmoeder en biebmoeder, dus ik verveel me niet ;)
Ik zal jullie even vertellen wat er nu op dit moment speelt, zodat jullie een beetje op de hoogte zijn.
Mijn schoonvader heeft afgelopen maandag te horen gekregen dat zijn hartklep niet meer goed werkt en zal volgende week woensdag naar het ziekenhuis moeten voor allerlei controles. Daarna zal de operatie snel volgen. Heel spannend dus!! We hopen dat hij er goed uit gaat komen en ik hoop zelf dat het jaar 2012 geen ziekenhuis bezoekjes meer zal opleveren, want ik heb dit jaar het ziekenhuis wel even genoeg van binnen gezien...
Ik heb verder niet stil gezeten en heb de afgelopen tijd nog een paar taarten gemaakt, waarvan ik natuurlijk wel even wat kan laten zien. Ik hoop dat er binnenkort dus ook weer wat scrapwerk uit mijn handen komt!

Dit is mijn laatst gemaakte taart. Een Thomas de treintaart voor een jongetje dat 3 werd. Zijn moeder kwam via via bij mij terecht en heeft haar kinderen ook op dezelfde school zitten, maar we kenden elkaar dus eigenlijk niet. Toch leuk dat ik een taart voor haar mocht maken!
Zo, dat was het weer even voor nu. Ik hoop binnenkort weer meer te kunnen laten zien/vertellen!

3 opmerkingen:

  1. Wat een ellende allemaal zeg, ik hoop dat de controles goed gaan en zeer zeker de operatie en een voorspoedig herstel.
    Rustig aan meisie!
    Wat een gave taart is dit, knap hoor dat je dit kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje das ook erg.... Sterkte en succes! Hoop dat de controles goed zijn.

    Hele leuke taart geworden! En ga maar weer scrappen ja, wordt tijd! Hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Mar heel veel sterkte met en voor je schoonvader. Ik hoop dat hij goed hersteld en jullie voorlopig de komende jaren van het ziekenhuis afzijn.
    Leuke taart heb je gemaakt. Ik mis je scrapwerkjes wel hoor, je maakt alijd zulke mooie dingen.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen