vrijdag 25 februari 2011

Spongebob Squarepants

Voor een jongetje dat morgen 6 jaar wordt moest ik een Spongebob taart maken. Hij is ook gek van ballonnen, dus heb ik een combinatie gemaakt. Dit jongetje heeft nog bij Manon op de peuterspeelzaal gezeten en nu zit zijn zusje bij Lianne in de groep.
Dit is de taart:


En nog wat close-up jes ;)





Ben best een beetje trots op het resultaat. De taart zelf is behoorlijk strak bekleed, al komt het op de foto toch weer anders over dan in het echt. En de figuurtjes waren redelijk makkelijk om te boetseren. Het was gewoon een erg leuke opdracht, vond ik.

Nu dan weer even een update over mijn schoonmoeder.
Ze is sinds woensdag weer opgenomen in het ziekenhuis. Ze is met ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Mijn schoonvader heeft haar zelf in de ambulance getild. Ze had zo'n pijn en een bloeduitstorting van haar tenen tot aan haar heup. Dat was natuurlijk niet goed. En omdat je alleen al in het been zo'n 4 liter bloed hebt zitten moet je daar op tijd bij zijn. Gisteren hoorden we dat het been nu niet meer blauw is maar zwart.
Ze denken nu toch dat er een adertje is geknapt toen ze de trap op is gelopen thuis....
Waarschijnlijk was dat gewoon nog te vroeg om meteen al de trap op te gaan. Ze moet het echt heel rustig aan doen en voorlopig nog wel even blijven. We proberen er morgen weer even naartoe te gaan.
Verder hoop ik dit weekend weer eens heerlijk te kunnen scrappen. De taartopdracht is tenslotte af en het kriebelt aan alle kanten weer om weer eens heerlijk creatief bezig te zijn ;)

2 opmerkingen:

  1. Vind t zo naar voor je schoonmoeder... wens haar maar heel veel beterschap! En je taart is supergaaf, keimooi gedaan Mar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat enorm erg de situatie met je schoonmoeder, ik schrik ervan moet ik eerlijk zeggen, sterkte meid dit is niet niks!
    je taart tja wat kan ik daar van zeggen, ik vind ze schitterend, zo ook deze!

    BeantwoordenVerwijderen