zondag 13 februari 2011

Foto's van een trotse Manon ;)

Het was super gisteren in het zwembad. Druk dat het was!!! En warm...pff...maar zoooo leuk om mee te maken. Het zwembad was mooi versierd met vlaggetjes, dat gaf al een extra sfeertje eraan.
Mijn schoonouders en ouders waren rond een uurtje of 3 bij ons en toen kreeg Manon haar cadeautjes al, want het tijdstip waarop ze moest zwemmen was erg onhandig (6 uur) en ze zou pas tegen 7-en klaar zijn.  Voordat je dan weer thuis bent is het gauw half 8 en om dan nog eens de cadeautjes te doen vonden we niet zo'n goed plan, vandaar dus voor de tijd. Van mijn ouders heeft ze 3 bedeltjes gekregen (een heks op bezemsteel, een kroontje en een giraffe) voor aan haar kinder pandora armband. Van mijn schoonouders kreeg ze een speelgoedmicrofoon compleet met muziek en alles. Helemaal geweldig dus allemaal! Lianne kreeg van mijn schoonouders nog een poppetje van playmobil en voor Manon hadden ze nog een kaart meegenomen. Dat vond ik wel heel leuk, want helaas was er verder niemand die haar een kaartje had gestuurd. Mijn moeder was de kaart vergeten, die komt dus nog. Voor het plakboek is dat toch niet erg, is wel leuk voor later ook ;)
Nou, hierbij dan de beloofde foto's :






2 opmerkingen:

  1. keigoed zeg (sorry, ben zo niet gewend dat jij veel blogt, dat ik het al bij het vorige bericht had geschreven hahahaha). gefeliciteerd manon, goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superfoto's en wat een heerlijk stralend gezichtje, van harte!

    BeantwoordenVerwijderen