vrijdag 4 februari 2011

Eindelijk weer eens gescrapt!

Na een hele lange tijd eindelijk van de week weer eens wat gescrapt. Het zijn 2 zomerlayouts van onze vakantie in Italië. Ik heb nog een bergje foto's liggen en papier dat op moet, dus ik ben voorlopig nog niet klaar, maar dat is ook helemaal niet erg hoor, hihi.
Met mijn moeder gaat het goed. In de familie zijn er een aantal die onder het mes moeten. Mijn zwager is afgelopen maandag aan zijn ogen geopereerd in het ogenziekenhuis in Rotterdam, mijn schoonmoeder moet de 14e onder het mes voor een nieuwe heup en mijn moeder moet de 16e terug voor controle. Met mijn vriendin gaat het ook weer de goede kant op. Ze mocht deze week voor het eerst weer 4 uurtjes gaan werken. Het is wel heel fijn dat het met iedereen weer wat beter gaat nu. Wij zijn zelf vorige week allemaal ziek geweest, maar gelukkig ook weer aan de beterende hand nu. Alleen het hoesten is nog niet helemaal over, maar ach...daar komen we ook wel weer overheen. Nu hopen dat ik meer tijd vind om weer meer te gaan scrappen. Komende week wordt een leuk, druk weekje. Ik mag eindelijk een taart maken voor Manon, want jawel...madammetje mag ein-de-lijk afzwemmen!!! Wat hebben we daar allemaal lang naar uitgekeken zeg. Het cadeau is dan ook al een paar maanden in huis en ik ben nu al heel benieuwd naar haar reactie als ze het volgende week dan open mag maken ;)
Maar nu de layouts:


2 opmerkingen:

  1. Ik vind ze super meid,en fijn dat je even lekker hebt kunnen scrappen.
    Zo spannend het afzwemmen, ik duim dat het goed gaat, en zo lekker dat jij niet meer heen en weer hoeft naar het zwembad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat eenplaatjes! Vooral de bovenste vind ik super!
    Heerlijk dat je dochter mag afzwemmen, succes!

    BeantwoordenVerwijderen