zaterdag 12 februari 2011

DE dag!

Vandaag is dan eindelijke DE dag dat Manon af mag zwemmen. Gisteravond nog druk bezig geweest om haar taart een beetje fatsoenlijk te krijgen, maar men...wat een pokkewerk zeg! Het was voor mij de eerste keer dat ik met mijn nieuwe bakvorm werkte en ik moet er echt nog flink mee oefenen, want die vierkante vormen zijn toch heel wat lastiger te bekleden dan gewoon rond..pfff..
De taart is dan ook verre van perfect, maar toch laat ik hem hier zien. Manon is er helemaal blij mee en ach..hij is toch maar voor ons viertjes ;)
Ik baal alleen dat het gezichtje wat is uit gaan lopen. Manon zei al: "mama, wat ik heb ik nou op mijn gezicht?" "Dat is zeker een moedervlekje, of niet?" Heerlijk, die kinderlogica! haha..
Nou, hier dan een plaatje van een zeker niet perfecte taart (ach, hij zal er vast niet minder om smaken hoop ik dan maar) Hoop de volgende keer weer een echte mooie taart hier te kunnen laten zien.
Vanmiddag om 18.00 uur zitten wij in het zwembad en ik zal uiteraard de foto's ook hier laten zien.

4 opmerkingen:

  1. Ik vind m super, echt enorm gaaf gedaan,en hij zal vast wel lekker smaken nog een uurtje en dan is het zover, ik zal duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend veel succes voor jullie kleine meid, en heel veel plezier natuurlijk.
    Die taart ziet er schitterend uit, ik doe het je niet na hoor, hij zal ongetwijfeld ook heerlijk smaken straks.
    Fijne avond nog :) Ben nu al heel benieuwd naar de foto's.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat geweldig dat ze eindelijk haar diploma heeft, wat zullen jullie allemaal happy zijn! en och, de taart komt er toch heel anders weer uit dan ie erin gaat zeg maar! zolang zij er gelukkig mee is, maakt t uit. vierkant is ook echt heeeeeeeeel erg moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldige taart, ik doe het je absoluut niet na! echt super goed van Manon dat ze haar diploma gehaald heeft! hoop dat de taart lekker gesmaakt heeft!!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen